egoblogo
“Avégből születtünk erre a világra, hogy lopjuk a napot.” (Vonnegut)

négykezes bejegyzés

ez ilyen, ha az ember lánya dög megírni a bejegyzést egymaga. Margó barátosném megírta helyettem, én csak ki kellett egészítsem, képet hozzá oszt poszt.

mottó: a mai napot sem sietem el, a következőt sem fogom

tegnap este végre vettem a fáradtságot (szó szerint), hogy a mai hemato vizsgára bár beszerezzem és kinyomtassam a tocsálnivalót. ezzel a tegnap esti multitasking le volt tudva. éjjel 2kor jobb dolgom is volt a tanulásnál… nyolckor ki is pattantam* (a.m., ma) az ágyból, fél 11-ig átrágtam a 40 oldalas anyagot, azzal irány a hemato vizsga.

(* az, hogy kipattantam, elég meredek. inkább talán kivakarodás. hajnali 8kor otthagyni  a pihepuha paplant és szembenézni a zord, mostoha és ellenséges világgal… :| aki kitalálta a reggelt, monnyon le.)

12-es kezdéssel kemény félórám volt írni – nem a tanár igyekezett az Aspenre, hanem szív küldi szívnek akció volt (ment a sajtipajti szeengyörgyre) és az IC indulást el kellett érnem.

az előbb hívott a Szürkeszemű, hogy egy hét múlva teljes erősítéssel érkeznek vendégségbe. struccot lehetne fogatni velem örömömben – a gyorsírásban lespórolt té betű híján pedig M. azon szórakozott, h freudias struccot foganni. jön a tavasz, jön a pasas, jön a gólya. vagy mittomén. :))

mostantól szesszió. és ahogy megszoktuk, sűrűsödnek a bejegyzések.
be back soon!

Reklámok

Vélemény? to “négykezes bejegyzés”

Vélemény, hozzászólás?

