egoblogo
“Avégből születtünk erre a világra, hogy lopjuk a napot.” (Vonnegut)

számbavétel

hasadás a jobb szemem fölött – útban volt az ajtófélfa s nem akart félreállni, amikor megbotlottam a szőnyeg szélében alig hétévesen
kicsorbult fog elől (ez is a szexepilem része, nnah) – balszerencsés fizikai találkozása a fogamnak egy negyedliteres Fantásüveggel (sose felejtem el) és egy osztálytárs könyökével. és az üveg keményebb legény volt, mint a fogam…
két apró sebhely a jobb vállamon – és azóta nincs üveg az a két könyvpolc előtt. kollapszus egy éjszakai tanulás-szessön szünetében. nekiestem. ha egy picit másképp esek,  két perc alatt elvérzek elvágott nyaki ütőérrel. de megúsztam két belémállt üvegszilánkkal.
két szinte-autóbaleset, de mindkettőből még karcolásokat sem hoztam.

valami egyéb van nekem megírva ott fenn. valami dolgom van még itt. pedig kísértem a sorsom rendesen. mindenben.

Vélemény? to “számbavétel”

Hozzászólás